Search This Blog

Sunday, November 27, 2016

Makanan sehinggit

Assalamualaikum.

Just baru-baru ni aku berkesempatan beli makanan kat stall mak cik bawah rumah aku nih.
Selalu time aku nak beli, time tu la baru dia bukak.
Time aku tak nak beli, sebab aku dah ada breakfast.
Time tu gak la dia bukak awai sikit.
So, la ni baru aku singgah sebab lapar.

Aku pon cam biasa, beli kuih.
Campur-campur.
And aku choose mee, sebab nasi lemak dia ramai sangat beratur.
Malas la.

And time nak bayar.
Sehinggit jer mee aku tu rupanya.
Tak ada telur sebab aku suka homemade punya.
Gediks tak.
Hehheh...
Tapi,
Gila murah lak ai dia jual.
Nasi lemak, and bihun yang lain-lain pon just sehenggit jer.
Patutlah berdoyan-doyan orang datang.

Hasil carian imej untuk we heart it nasi lemak

Moga murah rezeki ko mak cik anak beranak.
Cayokk!
Ada time aku beli lagi.

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...